YASHAYISH

YASHAYISH

خدایا چیزی را عطا کن که اول لیاقت و توان آن را داده باشی!
YASHAYISH

YASHAYISH

خدایا چیزی را عطا کن که اول لیاقت و توان آن را داده باشی!

یک رکعت نماز

خدایا با دستانی آلوده به گناه ، با دلی پر از بخل و کینه، با صورتی برافروخته و نادم از گذشته ، سر به زیر افکنده و به پیشگاهت پناه آورده ام: با دل و جان می خواهم ستایش ات کنم نه به سیاق عموم ، می خواهم به خاک افتاده ، صورت خود را به خاک بگذارم با توصیف بزرگی ات شروع کنم "الله اکبر" ، شهادت می دهم که در آن دم هیچ کس به غیر از وجود نازنینت را نمی بینم،بارها و بارها خواندم "اشهد ان لا اله الا الله "به وحدانیت ات قسم  به فرستاده گانت ایمان دارم ، پیامت را بارها خواندم ،شاید با زبان کسی را به طرف تو نخواندم  اما با آمدن خود ، گفتم که رستگاری در پیش توست ،به معبد نرفته ام  ولی با وجود تو معبدی ساختم که تمام کرات را محاط کرده است، فصل اول را بانام تو شروع کردم "بسم الله الرحمن الرحیم" آرامشی که پیدا کرده ام مرا مست و مدهوش می کند آنطور که احساس می کنم ضربان قلبم تعطیل شده است ، از مهربانی ات می گویم ، از تو استعانت می خواهم و با تمام وجود فریاد می زنم که او تنهاست و شریکی ندارد ، پرستش ات می کنم،رکوع و سجده نداشتم ولی خیلی پایینتر از سجده رفته و به اصل خود تکیه دادم.

خدایا به فریادم برس در ان لحضه که دادرسی ندارم .

نظرات 1 + ارسال نظر
یوسف 1 اردیبهشت 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

التماس دعا

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد